Ondernemerschap

Wim Jansen (EMboost): ‘Persoonlijk contact juist in deze periode heel belangrijk’

EMboost - H.I. Ambacht

Het was even slikken voor EMboost enkele weken geleden. Geen EK voetbal, geen Formule 1 in Zandvoort, geen Olympische Spelen komende zomer in Tokio én geen reizen naar mooie verre oorden.

Wat het beste jaar moest worden voor het eventmarketing en relatiemarketingbureau, wordt vanwege de coronacrisis het slechtste jaar. ‘We zijn flink geraakt en doen extra ons best om reizen en evenementen om te boeken’, zegt directeur Wim Jansen.

‘Met achttien medewerkers zijn we groot genoeg om alle events aan te kunnen, maar klein genoeg om onze relaties persoonlijk te kunnen benaderen. Juist het onderhouden van het contact met onze klanten is in deze periode heel belangrijk’, vindt Jansen.

Lionel Messi

Het omboeken van (sport)reizen en evenementen is een klus, weet Jansen. ‘Maar weet je, mensen hunkeren straks weer naar een vol voetbalstadion, of willen een mooie reis beleven en speciale dingen mee maken. Lionel Messi voetbalt nog maar een paar jaar, nu kunnen mensen hem nog zien bij FC Barcelona. En dan staat EMboost weer klaar.’

Meer nieuws