Stephan van der Meer (SAM Reclame): ‘Trots op logo’s en huisstijlen in Rotterdam uit onze koker’
SAM Reclame & Communicatie - Rotterdam
Roger Federer, Rafael Nadal of Novak Djokovic? ‘Roger Federer’, lacht Stephan van der Meer als hij wordt overvallen met deze vraag. ‘Een sympathiek mens vooral en tennis technisch onvoorstelbaar goed.’
De algemeen directeur van SAM Reclame & Communicatie is groot tennisliefhebber. En niet alleen dat, hij heeft les gegeven. ‘Klopt ja, in mijn studententijd. Ik heb inderdaad zes jaar lang mensen les gegeven. Ik ben zelfs gediplomeerd tennisleraar. Het was een hele leuke tijd. Een beetje studeren, in die tijd kreeg je nog een studiebeursje, ik verdiende nog wat bij als tennisleraar en met toernooien.’
SAM Reclame & Communicatie gaat binnenkort verhuizen. ‘Spannend. Wij hebben altijd een beetje in oude panden gezeten. Nu gaan we echt naar een bedrijfspand (nabij de Kuip). Ben heel benieuwd, we zijn druk bezig met de inrichting’, aldus Van der Meer, die met zijn bedrijf veel nieuwe klanten heeft binnengehaald. ‘Je ziet dat de economie aantrekt, dat merken wij ook. Klanten kiezen bewust voor een partnership.’
‘Heel veel logo’s en huisstijlen die je in Rotterdam en omgeving ziet, komen uit onze koker. Dat is wel iets om trots op te zijn.'