Stephan van der Meer (SAM Reclame) over Zing je Schor: ‘In alle opzichten een grote familie’
SAM Reclame & Communicatie - Rotterdam
Op 10 mei vindt een nieuwe editie plaats van Zing je Schor, het ludieke benefietevenement in Kantine Walhalla van Harry-Jan Bus. Het event staat volledig in het teken van het Familiehuis Daniel den Hoed. Stephan van der Meer van SAM Reclame & Communicatie is via Michael Arbman van Bytesnet ook betrokken bij Zing je Schor. ‘Een waanzinnig evenement, het wordt steeds populairder en heel veel bedrijven willen ontzettend graag meedoen.’
Zing je Schor zou dit jaar eigenlijk op donderdag 10 februari plaatsvinden, maar vanwege de coronamaatregelen ging het toen niet door. Over dik een maand wel, dat is zeker. ‘De deelnemers die op het podium staan proberen met zoveel enthousiasme geld binnen te halen voor het Familiehuis Daniel den Hoed. Het is in alle opzichten een grote familie, met ook de band Het Groot Niet Te Vermijden. Je moet daar bij zijn. Het concept is waanzinnig.’
Lees ook: Zing je Schor: 88.500 euro Familiehuis Daniel den Hoed
Het geld voor het Familiehuis is hard nodig om kankerpatiënten en hun familieleden te kunnen helpen aan een warm thuis dichtbij het ziekenhuis. Kijk voor meer informatie op de website van Zing je Schor en steun jouw favoriete artiest.
Wij spraken Stephan van der Meer tijdens een businesslunch in februari over Zing je Schor: