Sizo Identity breidt assortiment workwear uit met nieuw merk
SIZO Group - Capelle a/d IJssel
Een mooie toevoeging aan het assortiment van Sizo Identity: het bedrijf van directeur Robbert Jan Doorenbos (foto) verkoopt nu ook workwear van Helly Hansen. Dit merk is met 140 jaar ervaring in de werkkledingbranche een absolute expert in dit vak.
Helly Hansen gebruikt vernieuwende designs, kwalitatief hoogstaande producten en duurzame stoffen. Workwear van Helly Hansen is een investering waar je voor lange tijd op kunt vertrouwen. Zelfs bij extreme werkomstandigheden. ‘Veilig, comfortabel en duurzaam werken in stijl, dat is wat Sizo identity en Helly Hansen met elkaar gemeen hebben!’, meldt Sizo Identity trots in een post op LinkedIn.
Sizo Identity is onderdeel van de Sizo Group. Dit bedrijfsonderdeel is gespecialiseerd in bedrijfskleding en incentives voor de B2B-markt. Voor directeur Robbert Jan Doorenbos is persoonlijk contact daarin key. ‘Dat vind ik heel belangrijk en daarin moeten wij ons onderscheiden’, vertelde hij eind vorig jaar tijdens een businesslunch.
Lees ook: Robbert Jan Doorenbos: ‘Je zoekt mensen uit die bij je passen’