Samenwerking tussen FC Volendam en Ormer ICT verder verstevigd
Ormer ICT - Schiedam
FC Volendam en Ormer ICT hebben elkaar opnieuw gevonden in het verder professionaliseren van de ticketingomgeving van FC Volendam. FC Volendam werkte al langer met het ticketingplatform Tymes4, maar vanaf dit voetbalseizoen wordt die samenwerking intensiever. Daarmee wordt de volgende stap gezet in een zo gebruiksvriendelijk mogelijke omgeving waar supporters van FC Volendam alle seizoenkaart- en ticketingzaken kunnen regelen.
Sinds anderhalf jaar bestellen supporters van FC Volendam hun seizoenkaart, tickets voor wedstrijden en uitkaarten via Tymes4. Vanaf nu kunnen supporters voor al hun vragen ‘gewoon’ weer contact opnemen met de ticketingafdeling van FC Volendam, zonder externe tussenschakel. Dat moet zorgen voor meer gebruiksvriendelijkheid bij het bestellen van tickets. Binnenkort beheren ook businessclubleden hun kaarten via het zakelijke portaal van Tymes4.
Enthousiasme
Frank van Eijsden (foto, rechts), COO van Ormer ICT Software Development, is enthousiast over de intensievere samenwerking. ‘Achter de schermen werkten wij al voor FC Volendam, maar nu wij direct met elkaar gaan werken, verwachten wij nog meer uit de samenwerking te kunnen halen. Denk hierbij aan functies waar zowel reguliere fans als zakelijke relaties van kunnen profiteren. Wij herkennen ons in het enthousiasme van de club en kijken ontzettend uit naar de geïntensiveerde samenwerking.’
Ook senior accountmanager van FC Volendam Seger Wagenaar is blij met de ontwikkelingen op het gebied van online ticketing. ‘We doen er veel aan om het wedstrijdbezoek van onze supporters zo optimaal mogelijk te maken. Dat begint met een gebruiksvriendelijke omgeving om seizoenkaarten, losse tickets voor thuiswedstrijden en kaartjes voor uitduels te bestellen. Daar maken we nu stappen in. Dat we ook onze zakelijke klanten nu kunnen bedienen via Tymes4 is een mooie toevoeging.’
Foto: FC Volendam