Ormer ICT verwelkomt ook betaald voetbalclubs N.E.C. en FC Utrecht
Ormer ICT - Schiedam
Ormer ICT heeft opnieuw twee betaald voetbalclubs aan zijn klantenportefeuille toegevoegd. Deze week werd samenwerkingsovereenkomst gesloten met Eredivisionisten N.E.C. en FC Utrecht voor de levering van het Tymes4 ticketingplatform.
Zowel N.E.C. als FC Utrecht krijgt daarmee een nieuwe online ticketshop voor supporters. Ook krijgen zakelijke relaties van beide clubs de beschikking over een online portaal om hun kaarten te beheren en gasten uit te nodigen. De ticketshop van FC Utrecht wordt aan de achterkant bovendien gekoppeld met verschillende platformen binnen de infrastructuur van de club, zoals CRM en boekhoudpakket.
Tymes4: speciaal voor betaald voetbal
Tymes4 is een product van Ormer ICT. Het is het enige ticketingplatform dat specifiek is ontwikkeld voor betaald voetbalorganisaties. Gebruikers van het platform zijn o.a. de Koninklijke Belgische Voetbalbond, Feyenoord Rotterdam, FC Groningen en sc Heerenveen. Recentelijk kozen ook FC Twente, FC Utrecht en Heracles Almelo ervoor om binnenkort over te stappen.
Lees ook: Peter Reulen (Ormer ICT): ‘Ik loop de marathon van Rotterdam graag nog eens’
Wilco van Schaik (algemeen directeur van N.E.C.) over de keuze voor Tymes4: ‘Als voetbalclub kijk je natuurlijk naar de mogelijkheden om je (online) dienstverlening naar je supporters en businessclubleden te verbeteren. Qua softwaresystemen is ticketing daarin de dominante factor. We zagen de afgelopen jaren veel Nederlandse voetbalclubs kiezen voor Tymes4. Op het gebied van toegankelijkheid en snelheid van afhandelen moesten we ons verbeteren. Daar past deze samenwerking optimaal in. Het moderne en gebruiksvriendelijke ticketingplatform van Tymes4 helpt ons bij het realiseren van onze digitalisatie ambities.’
Michel Meerveld, Ticketing Manager van FC Utrecht over de samenwerking: ‘De keuze voor een nieuw ticketingplatform gaat niet over een nacht ijs. Wij volgden de ontwikkelingen van Ormer ICT de afgelopen anderhalf jaar op de voet en het laatste halfjaar hebben wij veel verdiepingssessies gehouden met Ormer ICT om Tymes4 goed te leren kennen. En om te kunnen beoordelen in hoeverre Tymes4 past binnen onze manier van ticketing bedrijven. Vooral de integratiemogelijkheden waren doorslaggevend, samen met het vertrouwen dat wij voelen in de organisatie achter het platform.’
Lees de volledige persberichten op de website van Tymes4.