‘Wij behandelen een partner niet als nummertje’
Factris - Rotterdam
Nouri Verhoeven, Head of Sales Benelux van Factris, heeft op de businesslunch in The Slaak een inkijkje gegeven op welke manier zijn organisatie te werk gaat. Nouri ontzorgt met Factris veel ondernemers op financieel gebied door de facturen van ondernemers over te nemen. Volgens Nouri is de persoonlijke benadering binnen Factris één van de succesfactoren van de organisatie. In de huidige markt ziet hij dat er nog maar weinig persoonlijke accountmanagers bestaan, Factris doet dat anders.
De grootte van de organisatie is niet van belang om te bepalen of de buitendienst bij potentiële klanten langsgaat, vindt Nouri. Dat is normaal voor Factris. En die persoonlijke aanpak, dat is anders. Nouri benadrukt dat het onwijs belangrijk is om in eerste instantie een persoonlijk gevoel te krijgen met een mogelijke samenwerkingspartner. ‘Het bouwen van een relatie met klanten gebeurt door altijd bereikbaar te zijn voor vragen. Normen en waarden staan hoog in het vaandel bij Factris, evenals een partner niet te behandelen als een nummertje.’
Met internationale vestigingen in Litouwen, Letland, Polen en België ziet Nouri dat deze aanpak werkt. De diversiteit in zijn werk onderschrijft de kracht van de Factris methode die duidelijk naar voren komt doordat ze in zoveel branches zijn vertegenwoordigd.
De ras-Rotterdammer voelt zich op zijn plek bij Friends in Business en dat komt ook mede terug in de persoonlijke en kleinschalige aanpak die de lunch uitstraalt. Volgens Nouri liggen er bij Friends in Business veel mogelijkheden, evenals bij Factris, waar je via de website een eerste stap kan zetten richting een waardevolle en persoonlijke samenwerking.
Kijk hieronder naar de video, opgenomen in september tijdens een businesslunch in The Slaak: