NOSUCH bundelt krachten branding, content en IT effectief
22-11-18
De klant die je eeuwig trouw blijft, doorvertelt wat voor een geweldig bedrijf je hebt en die samen met andere tevreden klanten ook nog eens zorgt voor meer omzet en winst! Daar moet de nieuwe Creative Lead Generation-aanpak van NOSUCH voor gaan zorgen. Deze effectieve, integrale aanpak voor bedrijven en organisaties, bundelt de kracht van branding, content en IT om meer klanten en uiteindelijk ‘duurzame fans’ te genereren.
Het Rotterdamse bureau onderscheidt zich van traditionele creatieve bureaus en gespecialiseerde leadgeneratie-bedrijven door haar visie op leadgeneratie. ‘Creative Lead Generation zien wij als een prachtig samenspel, waarbij het geheel veel meer is dan de som der delen. Ten eerste richten wij ons op de kracht van het merk. Ten tweede op de kwaliteit van het verhaal en ten derde op de techniek die de juiste data verzamelt om de geïmplementeerde software optimaal te laten renderen’, aldus Teus Baars, directeur van NOSUCH.
Baars ziet dat andere bureaus bij lead generation slechts een onderdeel van het geheel kunnen aanbieden. ‘Ook bij grote multinationals waar wij voor werken, zien we dat terug’, zegt Baars. Hij constateert verder dat veel reclamebureaus zich vaak alleen op de eerste (awareness)fase in het ‘leadtraject’ van de totale customer journey richten. ‘Bij Sales, de laatste fase, houden hun inspanningen meestal op. Niet bij ons. Wij pakken het hele traject van A tot Z aan, waarbij we de regierol nemen. We hebben daartoe alle kennis en capaciteit in huis. We zien in de praktijk dat kleine bureaus er geen organisatie voor hebben en bij grote bedrijven ontbreekt het aan capaciteit. Wij geloven in een bundeling van krachten in één organisatie.’
Inspelen op marketinguitdagingen door leads die passen bij bedrijven
Nieuwe klanten genereren is één, maar zorgen dat ze bij je blijven is een ander verhaal. Volgens Baars is Creative Lead Generation erop gericht om ‘echt betrokken klanten te genereren die van jouw merk houden’. ‘Dit doen we door eerst zelf te begrijpen wat het merk van bedrijven uniek maakt en passen dit vervolgens toe in de combinatie van branding, content en IT. Wij gaan op zoek naar leads die passen bij bedrijven en die de potentie hebben om uit te groeien tot een duurzame relatie. Wij kennen het landschap als geen ander en kunnen bedrijven daarin adviseren en sturen. Dat is geen overbodige luxe. Kleine en grote bedrijven hebben te maken met een enorme marketinguitdaging door kortetermijndoelstellingen, conversiedenken, dataoverload, verschillende budgetpotjes en gebrekkige communicatie. Hierdoor is het verkoopproces niet altijd optimaal ingericht. Dat kan dus anders én beter. Mede daartoe hebben we een handige aanpak ontwikkeld dat bedrijven antwoord geeft op de vraag ‘hoe creëer je leads die van je merk houden’?’