Nedelko: terugkijken op een geslaagd jaar én nieuwe uitdagingen in 2019
24-12-18
Nedelko kijkt terug op een geslaagd 2018. ‘Investeringen in (eigen) mensen en middelen hebben voor een hoger serviceniveau gezorgd. We blijven vol inzetten op het verduurzamen van onze klantrelaties’, zegt managing director Monique de Jong in het magazine O. tech van Nedelko.
‘Het is altijd goed om jezelf de spiegel voor te houden en daar waar nodig op zoek te gaan naar verbetering. Externe professionals kijken mee om processen verder te professionaliseren. Speerpunt in 2018 was het naar een hoger niveau tillen van de werkprocedures in ons magazijn. Het warehouse management systeem is onder handen genomen, waardoor we de stroom in- en uitkomende goederen sneller en met meer overzicht kunnen verwerken. Om nog beter te kunnen voldoen aan de vraag uit de markt, hanteert het magazijn ruimere openingstijden. Met de nieuwe plateaulift hebben we een volgende stap gemaakt op het vlak van geconditioneerd opslaan en efficiënt orderpicken.’
Uitdagingen
In 2019 volgen nieuwe uitdagingen voor De Jong en Nedelko.’Zo zorgen we door middel van herindeling van ons magazijn voor een grotere opslagcapaciteit. Ook gaan we nog volledigere en consistentere productinformatie aanbieden aan de hand van een Product Information Management (PIM) systeem. Daarnaast organiseren we weer een aantal leuke events, waaronder de vierde editie van ons in-huis event Point. Het thema maatschappelijke betrokkenheid staat bij ons hoog op de agenda, waarbij wij meer willen focussen op onze sociale prestaties en het verantwoord omgaan met het milieu.’
Kijk hier naar het decembernummer van het magazine van Nedelko, O Tech.