Jasper Verbunt en Reinoud Wolff: ‘Door onze krachtenbundeling kan Redkiwi nu echt die strategische groeipartner zijn’
11-05-23
Na de overname van The Stardusters is Redkiwi een toonaangevend fullservice creative digital agency, dat klanten kan bedienen van strategie tot uitvoering. Jasper Verbunt en Reinoud Wolff waren nooit met elkaar in zee gegaan zonder persoonlijke klik. ‘Als het goed voelt, moet je het gewoon doen’, vertellen zij in het nieuwe magazine van Friends in Business.
Met een kleine 50 medewerkers is Redkiwi volgens Jasper nu big enough to handle, small enough to care. Reinoud vult aan: ‘Onze kracht is dat we klanten persoonlijk benaderen, tegelijkertijd zeer professioneel zijn en hen op alle gebieden helpen groeien. De basis heeft elk bedrijf tegenwoordig wel op orde. Daarom helpen we nu bedrijven en merken zich te onderscheiden van concurrenten en de voorkeur te krijgen bij hun doelgroep. En met slimme webplatforms en digital marketing meer sales en loyaliteit te genereren. Door onze krachtenbundeling kan Redkiwi nu echt die strategische groeipartner zijn.’
Onszelf niet té serieus nemen
Eén keer heeft Jasper Verbunt het gezegd. Slechts één keer. ‘Reinoud, ik heb even zo’n verhaaltje van je nodig.’ De oprichter en CEO van Redkiwi bedoelde dat hij voor een van zijn klanten een merk- en positioneringsstrategie zocht: het specialisme van The Stardusters, het bureau van Reinoud Wolff en Steven Olde Hengel, die eerder samen succesvol waren met The Crazy Ones. Die ene opmerking groeide uit tot gimmick.
Reinoud, quasi-gepikeerd: ‘Als wij voor onze klanten invulling zochten voor het online stuk, zei ik tegen Jasper: “We hebben weer een beetje internet van je nodig.”’ Want het creëren van online impact, dát was dan weer het specialisme van digital agency Redkiwi.
Het hele verhaal staat in ons nieuwe magazine. Dat nummer lanceren wij op 22 mei in The Oyster Club.