HJF Advocaten: nieuw logo is subtieler en moderner

27-06-18

HJF Advocaten heeft een nieuw logo. ‘Minder formeel, maar subtieler en moderner’, zegt Florence Jonker tevreden. ‘Bovendien was het oude logo niet up-to-date, zelfs een beetje achterhaald. Vonden wij, en hoorden wij om ons heen.’

‘We kregen drie nieuwe opties, dit was voor ons de meeste logische. De mooiste, de duidelijkste. Wij willen toegankelijkheid uitstralen, laagdrempelig zijn, daar past een nieuw logo bij. Dit logo, helemaal in het rood. Toch onze kleur. En speels. Je laat als bedrijf zien wie je bent’, aldus Jonker, bij HJF Advocaten verantwoordelijk voor PR, marketing en communicatie. ‘Ons motto is: samen sterker. Wij zijn een sparringpartner voor de cliënt. Zeg maar gewoon een maatje. Samen proberen we tot een oplossing te komen.'

Jonker is een geboren Rotterdamse. Een trotse ook. Eerder dit jaar liet ze weten geraakt te zijn door de ontwikkelingen die gaande zijn in Rotterdam. Kijk hier voor dat gesprek. 

Klik hieronder op het nieuwe logo van HJF Advocaten.

Meer nieuws