FC Groningen kiest voor ticketingplatform Tymes4 van Ormer ICT
Ormer ICT - Schiedam
Ormer ICT gaat een samenwerking aan met FC Groningen. De voetbalclub heeft gekozen voor het Tymes4 ticketingplatform van het in Schiedam gevestigde bedrijf. De Groningers maken nu de stap naar Tymes4 voor zakelijke ticketing en in 2021 zal ook de reguliere ticketing overgaan naar dit nieuwe platform.
Door de ingebruikname van Tymes4 maakt FC Groningen belangrijke stappen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid voor haar supporters, waarbij de club tegelijkertijd een efficiencyslag maakt bij het koppelen van data en de verwerking van gegevens en orders. Een belangrijke investering in de toekomst als het gaat om ticketing.
Edwin Froma, marketingmanager FC Groningen, kijkt uit naar de ingebruikname van Tymes4: ‘Tymes4 is specifiek ontwikkeld voor BVO’s en tijdens de gesprekken met Tymes4 kwam heel duidelijk naar voren dat zij hierdoor goed op de hoogte is van de relevante trends en ontwikkelingen. Tymes4 kent de uitdagingen van BVO’s en dat is een grote meerwaarde. De focus bij Tymes4 ligt op doorontwikkeling en wij delen die vooruitstrevende visie.’
Partnerschap
‘Tymes4 heeft gedurende dit traject bewezen dat zij staat voor ‘afspraak is afspraak’. Dat maakt de samenwerking erg prettig’, vertelt Wouter Gudde, algemeen directeur van FC Groningen. ‘De duidelijke visie van Tymes4 geeft vertrouwen en wij kijken uit naar de samenwerking.’
Folker de Pundert, directeur Ormer ICT Software Development, kijkt net als Edwin Froma en Wouter Gudde uit naar de samenwerking: ‘Het is goed om te zien dat onze visie op de ticketing in de BVO-wereld daadwerkelijk de juiste is. Ticketing is zo veel meer dan het verspreiden van toegangskaarten. Ik kijk ernaar uit om met FC Groningen aan de slag te gaan.’
Foto: Ormer ICT