Axoft wint KPN Channel Award
Axoft IT & Telecom - Rotterdam
Axoft IT en Telecom heeft de KPN Channel Award 2016 gewonnen. Met de prestigieuze prijs werd Axoft beloond voor de verkoopsuccessen die het resultaat zijn van de goede service, het gedegen advies en de heldere klantfocus. De uitreiking was donderdag 18 februari.
‘Onze mensen maken het verschil,’ zegt de trotse directeur Edwin Kuiper in een reactie. ‘Deze prijs is een extra bevestiging dat we met de koers die we hebben uitgezet, aansluiten bij de behoefte van onze klanten die gebruiksgemak, beheers- en kostenvoordelen wensen.’
Axoft is een van de grootste Platina Business Partners van KPN. Het bedrijf met vestigingen in Ridderkerk en Schiedam heeft sinds de start in 1994 talrijke spraakmakende IT-en telecomprojecten uitgevoerd. Het heeft meer dan 1.500 klanten in vele bedrijfstakken tot de vaste klantenkring. Als full service provider zorgt het bedrijf ervoor dat IT en telecom naadloos aansluiten op de veranderende klantwensen.
“Gewoon goed” is niet goed genoeg
‘We hebben onszelf niet opnieuw uitgevonden, maar “gewoon goed” is wat ons betreft niet goed genoeg’, aldus Kuiper. ‘Onze relaties verdienen het beste van het beste en daarom leggen we de lat telkens een stukje hoger en verdiepen en verbreden we ons dienstenaanbod steeds verder.’
‘Met Axoft Easy helpen we de klant consequent vooruit en afspraken over het verlangde serviceniveau worden bij ons niet langer vastgelegd in een traditionele SLA, maar in een XLA; een Experience Level Agreement. Het gaat er namelijk niet om dat wij handelen naar het papier, maar dat onze klant 100% tevreden is.’
Op de dag van de prijsuitreiking lanceerde Axoft ook zijn nieuwe huisstijl en een compleet vernieuwde website: www.axoft.nl.