ASSA ABLOY Entrance Systems: alles onder één merk
05-12-17
ASSA ABLOY Entrance Systems heeft besloten om alle producten, diensten en mensen onder één merk te bundelen. Dat betekent dat de productmerken Besam, Crawford, Albany en Megadoor omgaan in het merk ASSA ABLOY.
Het doel is een betere herkenning en meer exposure voor de uitgebreide internationale product- en dienstenportefeuille. Elk van de afzonderlijke productmerken in de ASSA ABLOY-familie heeft nieuwe standaarden gevestigd op het gebied van veiligheid, beveiliging en gemak, en daarmee respectabele successen en markterkenning geboekt. De merken Besam, Crawford, Albany en Megadoor ontstonden in de jaren zestig en zeventig. Jarenlang zijn ze consequent onder de aandacht gebracht in combinatie met het merk ASSA ABLOY, zodat binnen de bedrijfstak een natuurlijke associatie is ontstaan.
‘De markten veranderen. Onze klanten hebben geen tijd of zin om een lange lijst leveranciers te onderhouden, hoe goed die ook mogen zijn. Tegenwoordig hebben ze echte partners nodig. Onder één merk kunnen we onze omvang en marktdekking nog beter benutten. Klanten over de hele wereld hebben nu het voordeel dat ze voor al hun behoeften op het gebied van toegangsautomatisering bij één bron terechtkunnen,’ zegt Juan Vargues, Executive Vice President ASSA ABLOY en President & CEO ASSA ABLOY Entrance Systems.