Wim Jansen (EMboost): ‘Ik haal mijn plezier uit de zon die wij overmorgen weer gaan zien’
EMboost - H.I. Ambacht
‘We moeten vooruit kijken en proberen van de nood een deugd te maken. Als we vandaag en morgen toch niets kunnen verdienen, moeten we kijken wat we overmorgen kunnen verdienen.’ Dat zegt Wim Jansen, directeur van EMboost.
Zijn bedrijf is hard getroffen door de coronacrisis. Het eventmarketing en relatiemarketingbureau bestaat 25 jaar en 2020 had het beste jaar ooit moeten worden voor EMboost. Het liep allemaal anders.
Geen WK voetbal, geen Formule 1 in Zandvoort en ook geen Olympische Spelen, om maar wat grote evenementen – nog los van de vele reizen die EMboost ook organiseert – te noemen. ‘Ik mis de evenementen, ik mis het reizen. Ik haal mijn plezier nu uit de zon die wij overmorgen weer gaan zien’, aldus Jansen.
De blik is dus gericht op de toekomst. ‘Wij moeten wel vooruit kijken. Momenteel zijn we met wat COVID-proof concepten bezig die wij vanaf het voorjaar kunnen uitvoeren. Tot aan de kerst zal er toch niet veel meer gaan gebeuren.’