Ondernemerschap

Vijf tips van Axoft IT & Telecom om medewerkers thuis zo productief mogelijk te laten werken

Axoft IT & Telecom - Rotterdam

Veel organisaties laten hun medewerkers momenteel thuis werken om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Axoft IT & Telecom wil bedrijven helpen om medewerkers zo productief mogelijk te laten werken. Dit doet het in Capelle aan den IJssel gevestigde bedrijf samen met de partners KPN, Ingram Micro en Eshgro.

Axoft IT & Telecom helpt bedrijven om maximaal bereikbaar te blijven, zorg te dragen voor een goede samenwerking tussen medewerkers onderling, met klanten, leveranciers en partners. Hieronder vijf tips van Axoft:

1. Installatie en gebruik van een (tijdelijke) werkplek voor u en uw medewerkers 

Wij bieden u aan om gratis en snel voor een maand een thuiswerkomgeving in te richten*. Daarbij werkt u vanuit het Microsoft Office 365 platform. Met deze (tijdelijke) thuiswerkomgeving kunt u met Teams gemakkelijk samenwerken, (video-)vergaderen, chatten, bestanden delen met OneDrive en SharePoint Online en als een koppeling met de bestaande mailomgeving mogelijk is kunnen we daar ook voor zorgen. Alles wordt op afstand geïnstalleerd en geconfigureerd op uw eigen hardware. U hebt hier zelf geen IT-kennis voor nodig. Onze servicemedewerkers richten het in en begeleiden het. Na een maand brengen we u terug naar uw oude situatie. Mocht u na een maand zelf verder willen met deze oplossing dan kan dat als u dat zelf aangeeft. Er worden na deze maand dus niet automatisch kosten in rekening gebracht. Meld u snel aan als u de optie wilt gebruiken. 

2. Verhogen snelheid van uw (KPN) internetverbinding 

Wij geven u vanaf heden de mogelijkheid om de snelheid van uw internetverbinding (tijdelijk) te verhogen. U kunt upgraden, en na de crisisperiode weer kosteloos downgraden. Let er wel op dat uw router de hogere snelheid aan moet kunnen. Als u contact opneemt met onze servicedesk dan controleren wij dat samen met u.

3. Thuis bereikbaar op het zakelijke vaste toestel 

Als u op dit moment KPN EEN afneemt bij Axoft, kunt u uw vaste telefoon meegeven met uw medewerker. Het toestel kan thuis makkelijk aangesloten worden op het privé modem. Mocht op u op kantoor power over ethernet gebruiken dan heeft uw medewerker een zogenaamde poweradapter nodig. Onze servicedesk medewerkers helpen u en uw medewerkers graag op weg.  

4. Gebruik van een (KPN) vergadernummer  

U kunt tijdelijk gratis vergaderen via het KPN-vergaderplatform. Het aanmaken van een vergadernummer is voor iedereen met een Nederlands mobiel nummer mogelijk, ook als u geen KPN-klant bent. Het bellen naar een vergadernummer is ook mogelijk vanaf een vaste aansluiting. U kunt het vergader nummer gratis aanvragen door op deze link te klikken.  

5. Geen kosten voor bellen buiten uw bundel naar Nederlandse nummers 

Tot en met 15 april worden de kosten voor mobiel bellen buiten de bundel naar Nederlandse nummers bij KPN grootzakelijke klanten, en KPN ÉÉN klanten niet in rekening gebracht (kosten voor het bellen naar 090X-, 18-, 067-, 084* en 087-nummers worden wel in rekening gebracht). 

Laat het ons weten als u van een of meerdere van bovenstaande opties gebruik wilt maken, of heeft u vragen mail dan naar ondernemersvoorondernemers@axoft.nl of neem contact op met onze servicedesk (088-2210800). 

Naast bovenstaande gratis faciliteiten helpen we u uiteraard graag om de bereikbaarheid en samenwerking van uw medewerkers zo goed mogelijk in te richten met headsets, webcams, speakers of kennis op locatie. Klik op deze link voor onze acties. 

Meer nieuws