Ondernemerschap

‘Storyteller’ Michael Blonk (JEX) in nieuwe magazine Friends in Business

JEX - Barendrecht

Michael Blonk van JEX staat in het nieuwe magazine van Friends in Business. Het online carrièreplatform van algemeen directeur Nick Hillebrand blijft maar groeien. In een jaar tijd van twaalf naar honderd medewerkers. Blonk is er, als storyteller, één van. ‘Dat heeft enerzijds met mijn ruim twintig jaar ervaring in de uitzendbranche te maken, anderzijds met voetbal. Ik ben al zo’n tien jaar medeorganisator van de Voetbal Rijnmond Cup voor amateurclubs en regel voetbaltrainingskampen in binnen- en buitenland. Voetbal is erg verweven met JEX’, vertelt hij.

‘We zijn als sponsor aangesloten bij Feyenoord (Official Training Partner), Sparta, Excelsior en Willem II. Er was bij JEX grote behoefte aan een netwerker in de voetbalwereld. Een wereld die nauw verbonden is met de arbeidsmarkt. In het stadion is de hele arbeidsmarkt vertegenwoordigd: van productiemedewerker tot directeur. En ja, ik heb mijn connecties in beide werelden.’

Netwerkbijeenkomsten

‘Ik ga naar alle netwerkbijeenkomsten die de clubs organiseren. Ook naar de events van Friends in Business. Ik ben degene die duidelijk moet maken wat JEX doet. Dat we geen uitzendbureau zijn, maar een onafhankelijke serviceprovider die zorgt voor de juiste match tussen vraag en aanbod op de arbeidsmarkt. Hoe het officieel heet wat ik doe, daar zijn we nog niet helemaal over uit. Maar ik wil eigenlijk wel dat er op mijn visitekaartje storyteller komt te staan.’

Lees ook: ‘De machine is in staat om een nog stevigere groei in te zetten’

Het hele verhaal met Michael Blonk in ons nieuwe magazine. Dat nummer lanceren wij over ruim een maand, op 23 mei.

Meer nieuws