Ondernemerschap

SIZO Identity wordt Greazy Identity: ‘Voor relaties verandert er niets’

SIZO Group - Capelle a/d IJssel

Nieuws vanuit SIZO Identity: het bedrijf, gespecialiseerd in bedrijfskleding en incentives voor de B2B-markt, is overgenomen door Greazy Customs uit Nieuwerkerk aan den IJssel. Beide bedrijven gaan hand in hand samen verder onder de naam Greazy Identity.

Robbert Jan Doorenbos is al jaren het vaste gezicht van SIZO Identity. ‘Ik blijf voorlopig actief binnen de nieuwe onderneming en ga er persoonlijk voor zorgen dat er voor onze relaties niets verandert,’ zegt hij. ‘Greazy Customs is een jong en ambitieus bedrijf. Hun doel met de overname is om verder te groeien en te verbreden. Dit met een betrouwbare backoffice om klanten zo snel, vakkundig en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Ik blijf betrokken tot ik honderd procent zeker weet dat alle klanten goed zijn overgedragen en ik niet meer nodig ben.’

Van Identity naar Signing
Robbert Jan blijft daarnaast in dienst van de SIZO Group. Hij gaat zich richten op het verkopen van in- en outdoor signing. ‘Dat is voor mij een heel nieuwe markt na ruim dertig jaar in de wereld van relatiegeschenken. Ik heb in de eerste weken al gemerkt dat ik het ontzettend leuk vind. Weet je wat het is? Ik ben 61; ik wil doen wat ik leuk vind en goed kan. Dat is contacten onderhouden met klanten en veel onderweg zijn. Dat kan nu bij de signing-tak van SIZO. Maar voorlopig laat ik dus ook mijn relaties van Sizo Identity niet los.’

SIZO Group sluit aan bij Friends in Business
Robbert Jan was met Sizo Identity aangesloten bij het platform van Friends in Business. Door de overname wordt dit omgezet in een lidmaatschap van de volledige SIZO Group. De SIZO Group houdt zich bezig met conventionele en digitale signing en grafische interieurdecoratie. Naast SIZO is L2L een belangrijk onderdeel van de SIZO Group. L2L Levert digitale billboards en Led-schermen van klein tot tientallen vierkante meters groot en verzorgt daarbij het gehele traject.

Meer nieuws