Friends vinden elkaar: SIZO Group verzorgt signing van nieuw pand BASE Advocaten
SIZO Group - Capelle a/d IJssel
Een mooie samenwerking tussen twee partners die elkaar via Friends in Business hebben gevonden: SIZO Group heeft het nieuwe pand van BASE Advocaten voorzien van signing. Nu kan niemand er meer omheen dat het advocatenkantoor gevestigd is aan de Boompjes.
BASE Advocaten betrok eerder dit jaar het pand op de zichtlocatie langs de Maas. ‘Als je in zo’n pand zit, op zo’n plek, is het een no brainer dat je dat laat zien,’ zegt Ruben van Eijck, partner bij BASE. ‘De advocatuurbranche moet daar een beetje aan wennen; de meeste kantoren hebben donkergroene voordeuren met slechts een koperen plaatje. Intern hebben we enige discussie gehad over de kleur van de letters. Ik ben blij dat het rood is geworden. Je moet opvallen. Als je ’s avonds over de Erasmusbrug naar de noordkant rijdt, ziet het er geweldig uit. Het is niet meer te missen dat BASE Advocaten aan de Boompjes zit.’
Waarde van Friends in Business
De samenwerking met SIZO Group ontstond binnen het netwerk van Friends in Business. Ruben van Eijck: ‘Ik ben erg tevreden over het eindresultaat én over het proces. Robbert Jan is een prettige vent, die ik vaak zag bij de evenementen van Friends in Business en zo beter heb leren kennen. Dit is dus een schoolvoorbeeld van hoe het netwerk waarde kan toevoegen. Het hele traject met Robbert Jan en zijn collega’s van verliep erg laagdrempelig. We hebben nu drie van de vier zijdes van onze “kubus” voorzien van signing. Mogelijk gaan we ook de achterkant nog doen, die uitkijkt op de Leuvehaven. Ook dan schakelen we zonder twijfel SIZO Group weer in!’
SIZO Group trots
‘Met SIZO Identity, waarvoor ik eerst werkte, hebben we eens wat relatiegeschenken verzorgd voor BASE,’ zegt Robbert Jan Doorenbos. ‘We zijn heel blij dat we ook zo’n groot project als deze gevelsigning mochten doen. Het was een leuk en interessant traject, waarin we nauw hebben samengewerkt met BASE en hun reclamebureau. We hebben samen goed nagedacht over de kleur en de grootte van de uitingen. Op de voorkant is dat vrij duidelijk; aan de zijkanten is de uitstraling meer klassiek. We zijn erg trots op deze opdracht. En extra leuk dat dit via het netwerk van Friends in Business is ontstaan.’