Schouten Zekerheid stelt klantgemak nóg meer centraal
Schouten Zekerheid - Capelle aan den IJssel
Schouten Zekerheid gaat samenwerken met Postex. Het in Capelle aan den IJssel gevestigde bedrijf streeft continu naar het leveren van uitstekende service voor zijn relaties. Door te kiezen voor verdergaande digitale communicatie zet de Rotterdamse verzekeringsmakelaar samen met Postex een grote stap in het gemak van de dienstverlening.
Relaties zullen sneller worden geïnformeerd over hun polis (wijzigingen) en kunnen nóg makkelijker hun betalingen doen via iDEAL. Deze stap past in het streven naar papierloos werken en daarmee bij de visie van Schouten Zekerheid op maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Het communicatiesysteem Postex wordt gekoppeld aan het online relatieportaal Mijn Schouten Zekerheid. Op deze manier kunnen relaties gemakkelijk via het portaal facturen inzien en betalen. De implementatie is opgestart en begin 2019 wordt de functionaliteit beschikbaar gemaakt voor alle relaties.
Over de samenwerking
Jaap Meester, Financieel Directeur bij Schouten Zekerheid: ‘Onze relaties staan centaal in onze dienstverlening. We willen het hen zo makkelijk mogelijk maken en zijn daarom voortdurend bezig om onze processen te vereenvoudigen. Postex biedt ons een schaalbare, solide en laagdrempelige oplossing voor de communicatie met onze relaties. We kunnen hiermee in korte tijd een enorme impact maken.’
Hans de Wit, Commercieel Directeur bij Postex: 'In de afgelopen jaren hebben we vol ingezet op de verzekeringsbranche. Doordat we inmiddels succesvolle partnerships hebben gerealiseerd en blijven investeren in ons cloudplatform groeien we gestaag door. Dat we nu ook het vertrouwen van een partij als Schouten Zekerheid hebben gekregen, is een fantastisch resultaat en geeft ons veel energie. We kijken uit naar een constructieve samenwerking.'