Ondernemerschap

Schouten Zekerheid start wervingscampagne voor traineeship young professionals

Schouten Zekerheid - Capelle aan den IJssel

Een radiocommercial op jongerenzender FunX, een promotievideo en meerdere posts op LinkedIn. Schouten Zekerheid doet er alles aan om net afgestudeerden en young professionals te verleiden tot een traineeship. Het aanbod is aantrekkelijk: persoonlijke begeleiding, de vrijheid om de eigen talenten te ontdekken en – bij het succesvol doorlopen van de traineeship – een vaste aanstelling.

‘Meld je aan voor het Schouten Zekerheid Traineeship, dé carrièrebooster bij één van de beste en grootste verzekeringsmakelaars van Nederland!’, schrijft de verzekeringsmakelaar uit Capelle aan den IJssel op LinkedIn. Daar wordt ook onderstaande video gedeeld, waarin HR-adviseur Cheryl Slui geïnteresseerde carrièretijgers vertelt waarom deelnemen aan het traineeship een goed idee is. De radiocommercial op FunX is de komende weken te horen.

Jong Schouten Zekerheid
Daarnaast presenteerde Schouten Zekerheid deze week het nieuwe bestuur van Jong Schouten Zekerheid, dat al enkele jaren bestaat. ‘Jonge mensen die aan het begin van hun carrière staan hebben vaak een specifieke ontwikkelbehoefte,’ meldt het bedrijf. ‘Daarom is bij ons voor medewerkers tot 35 jaar Jong Schouten Zekerheid opgericht met als doel het ontwikkelen van kennis en competenties waar zowel de leden als de organisatie belang bij hebben.’

Onder leiding van het nieuwe bestuur worden de leden meerdere keren per jaar geïnspireerd via interessante trainingen en netwerkbijeenkomsten. Ook worden ze uitgenodigd om met de directie mee te denken over situaties die spelen in de praktijk. Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg ruimte voor ontspanning bij bijvoorbeeld een bedrijfsbezoek of avondje uit.

Lees ook: Jaco Menne (Schouten Zekerheid): ‘500 kilometer fietsen in 24 uur voor Homeride’

Meer nieuws