Leonard de Lange (FlexxGroup): ‘In januari live met nieuwe corporate identity en bedrijfsstructuur’
FlexxGroup B.V. - Rotterdam
Voor FlexxGroup gaat 2022 het jaar worden van de veranderingen. ‘We zijn momenteel druk bezig met onze nieuwe positionering. In januari verwachten wij live te gaan met onze nieuwe corporate identity en bedrijfsstructuur’, vertelt Leonard de Lange.
Doel van de veranderingen is om FlexxGroup een herkenbaarder gezicht te geven. Minder logo’s, minder labels en minder merken. ‘We streven naar synergie: een overzichtelijke website en een heldere profilering en zichtbaarheid, zowel online als offline’, aldus De Lange, die FlexxGroup in 2016 oprichtte met zijn kompaan Roland van Pelt. ‘We kijken er enorm naar uit om die veranderingen in het nieuwe jaar met onze relaties te delen.’
Nog los van die plannen is FlexxGroup onlangs gestart met een nieuw bedrijf. ‘Wij gaan personeel leveren in de bouw en techniek. Dan moet je denken aan bijvoorbeeld timmermannen, elektromonteurs, storingsmonteurs, TIG-lassers en grondwerkers.’
Leonard de Lange staat met Roland van Pelt in het nieuwe magazine van Friends in Business. In dat verhaal vertellen zij hoe ze iets negatiefs ombuigen in iets positiefs.