Ondernemerschap

‘We zijn een eigen biermerk begonnen, B2Bier’

ADMIX: IMPACTVOLLE CREATIVITEIT - Rotterdam

B2B-bureau Admix is een eigen biermerk begonnen. Een idee dat letterlijk begon op een bierviltje tijdens de vrijmibo is uitgegroeid tot een volwaardig product, B2Bier. Gebrouwen vanuit pure liefhebberij voor bier en natuurlijk creativiteit. 

Het borrelt en bruist van de ideeën bij Admix. ‘Dat mag je ook verwachten van hét B2B-bureau van Nederland. Van idee tot aan het ontwerp van de blikjes en van de copywriting tot aan de creatie van een passende landingspagina, alles is in eigen beheer gebleven’, vertelt salesmanager Joyce Gosens. ‘Het plan is door het hele team gedragen en vanuit gezamenlijk enthousiasme hebben we nu echt een fysiek product in handen. Een echt team effort. Al is er wel wat hulp van buitenaf geweest bij het brouwen van het daadwerkelijke bier.’

Maakt veel los

Gosens heeft de smaak inmiddels goed te pakken en heeft al heel wat klanten en prospects blij gemaakt met een traytje B2Bier. ‘Ik krijg veel leuke reacties als ik langskom; ons bier maakt veel los! Admix staat voor creating change; dan moet je ook de manier waarop je in gesprek gaat met je klanten anders aanpakken. Natuurlijk is een kopje koffie ook prima, maar op een vrijdagmiddag met een biertje erbij krijg je toch een andere dynamiek. Losser, opener.’

B2Bier is er in de smaken Sterk Blond, American Pale Ale en Witte IPA. ‘Ondernemers en marcomprofessionals die een proefsetje willen ontvangen én willen kennis maken met de brouwers van dit spraakmakende idee, kunnen zich aanmelden op b2bier.nl of aanschuiven bij de vrijdagmiddagborrel waar zoals vanzelfsprekend B2Bier wordt geschonken’, aldus Gosens.

Joyce Gosens tijdens de Rotterdam Business Party in oktober in The Boathouse Kralingen met Nico van der Have (A&M Recycling, links) en Hilal Makhoukhi (CurrentWerkt)

Meer nieuws