Joey Verbeek van Trimessa: ‘Ons team is niet groot, maar we opereren wel groots’
13-05-21
‘Ons team is niet groot, maar we opereren wel groots.’ Dat zegt Joey Verbeek, cloudoperator van de supportafdeling van Trimessa. Het Rotterdamse bedrijf levert service op het gebied van ICT-cloud diensten.
‘Onze klanten werken allemaal in de cloud. Dus als je een internetverbinding hebt kan je altijd bij je bestanden en programma’s. Een goed voorbeeld is Microsoft 365 en VoIP. Daar werken onze klanten het meest mee’, aldus Verbeek.
‘Bij ons werk komt veel te kijken. Wij bieden onze klanten de juiste support aan voor alle ICT-gerelateerde problemen. Onze afdeling staat elke dag klaar om alle problemen zorgvuldig en snel op te lossen.’
Sfeer
‘Werken bij Trimessa voelt niet als werken’, vervolgt Verbeek. ‘De sfeer is zo fijn, we zijn met elkaar bezig om onze producten te verbeteren. En niet alleen van 9 tot 5. De lijntjes zijn heel kort. Dat is voor ons fijn, maar vooral ook voor onze klanten in binnen- en buitenland’, vertelt de 25-jarige Verbeek.
Lees ook: George Chatzivasiliadis (Trimessa) in Studio Friends in Business
Een dag op de supportafdeling van Trimessa is nooit saai, vindt Verbeek. 'Het werk is zo variërend. We hebben veel contact met onze klanten, monitoren systemen, plannen werkzaamheden in, en kijken ondertussen hoe wij onze support nog beter kunnen maken. Trimessa is al enorm gegroeid, maar we zijn absoluut niet uitgegroeid.'