Ondernemerschap

Jimmy Kaaraslan (Misura Sartoria): ‘Binnenvoering jasje belangrijker sinds corona’

16-02-22

Hoewel het thuiswerken binnenkort geen overheidsadvies meer is, zal beeldbellen ook in de toekomst belangrijk blijven. Jimmy Kaaraslaan (Misura Sartoria) verwacht dan ook dat de toegenomen aandacht voor de binnenvoering van een maatjasje blijft bestaan.

‘De coronatijd heeft duidelijk invloed gehad op de bovenstukken van een maatpak,’ zegt Karaaslan, de eigenaar van maatwerkexpert Misura Sartoria. ‘Veel van onze klanten hebben de afgelopen twee jaar bijna alleen maar thuis achter een beeldscherm gewerkt. Dan zie je vooral hun bovenkant. Omdat thuis de temperatuur meestal aangenaam is, laten veel mensen hun jasje open. De binnenvoering is dan zichtbaar en wordt een belangrijk onderdeel van het geheel. Het is net als met een mooie auto: het interieur is ook belangrijk. Een Mercedes met plastic klapstoelen is alleen van buiten interessant. En dat geldt ook voor een maatpak of een maatjasje. De binnenvoering maakt het af. Het is ook een conversation piece. Het kan een zakelijk gesprek net een andere wending geven.’

Eigen design
De binnenvoeringen van Misura Sartoria zijn van een bijzonder materiaal en hebben een comfortabele stofsamenstelling. Klanten kunnen daarnaast hun eigen design en eigen stof kiezen of bijvoorbeeld een lijfspreuk of de eigen naam op de binnenvoering laten borduren. De Personal Tailors van Misura Sartoria laten u graag alle mogelijkheden zien. Plan hier een afspraak in.

Misura Sartoria is al jaren partner van Friends in Business en verlengde in oktober 2021 de samenwerking. Het atelier van de Rotterdamse vestiging bevindt zich in de Raampoortstraat. Daarnaast heeft Misura Sartoria vestigingen in Amsterdam en Amersfoort.

Meer nieuws