‘Met ons 360º VeranderPerspectief kom je wél verder’
ADMIX: IMPACTVOLLE CREATIVITEIT - Rotterdam
‘Als B2B Marketing & Communicatie bureau zetten we met ons 360° VeranderPerspectief bedrijven maximaal in hun kracht om te groeien. Groei is een brede doelstelling. Dit kan zijn een beter imago, een groter marktaandeel, meer sales, hogere personeelsretentie of een positiever employer brand.’ Dat zegt Catelijne Bron (foto) van Admix, sinds 1 maart commercial director van dit Rotterdamse reclamebureau.
Salesmanager Joyce Gosens geeft aan: ‘Admix is een van de oudste B2B agencies van Nederland en we varen een nieuwe koers. Hier is het 360° VeranderPerspectief hét hulpmiddel bij, zodat we de behoeften en doelstellingen van de klant kunnen toetsen en er een duidelijk beeld ontstaat. We bekijken met de klant waar we strategisch de focus kunnen leggen om vervolgens marketingplannen voor uit te werken. En bij uitvoer is het belangrijk altijd te blijven monitoren en bijstellen.’ Ze benadrukt dat het een holistische aanpak is waarmee alles wat binnen een organisatie geraakt wordt door marketing en communicatie gaat bijdragen aan de gewenste verandering. En dus aan groei. Dit doet Admix aan de hand van negen focuspunten.
Lees ook: Raymon de Kruijff: over koken, sporten, balans vinden en goed zijn voor mensen’
Beiden zijn trots op de resultaten die Admix in korte tijd boekt met de vernieuwde aanpak. ‘Communicatie is de key. Uit de Nationale Benchmark Verandervermogen blijkt dat zo’n 70 procent van alle veranderplannen mislukt. De oorzaken zijn bijna allemaal te herleiden tot een gebrek aan goede communicatie. Als er in de communicatie geen energie en vertrouwen zit in het eigen verandervermogen komt er ook geen beweging op gang. Met ons 360º VeranderPerspectief zorgen we ervoor dat je als bedrijf wél verder komt. We create change’, zegt Catelijne dan ook stellig. ‘Maar we bedenken ook gewoon hele gave concepten voor onze klanten’, vult Joyce nog snel aan.