Bjorn Verseput (Dutchtainer): ‘Het mag tegenwoordig best een beetje stoer’
Dutchtainer - Barendrecht
De coronacrisis heeft Dutchtainer geen windeieren gelegd, vertelt salesmanager Bjorn Verseput in het alweer 132ste nummer van Friends in Business.
In de lockdown was thuiswerken de norm en klussen een nieuwe rage. Vakanties en uitjes werden noodgedwongen geschrapt. Het budget dat overbleef, werd veelal geïnvesteerd in eigen huis of tuin. Zo ontstond er een vraag naar onder meer privézwembaden en buitenbarren, en naar externe werkplekken in de tuin, constateerde Bjorn Verseput.
Een containerzwembad is steady, snel neergezet en kent een lange houdbaarheid omdat die als plug-and-playsysteem wordt aangeboden. Als je gaat verhuizen, kan het zwembad mee. Dat verklaart mede waarom de container zo gewild is als unit. Verseput: ‘Een container is functioneel, makkelijk te gebruiken en goed te transporteren.’ Dat ‘ie zo hip is, heeft hij ook te danken aan de maritieme, industriële uitstraling. ‘Het mag tegenwoordig best een beetje stoer zijn.’
Lees ook: ‘Veel vraag naar zwembadcontainers’
Het complete verhaal is terug te vinden in de nieuwe editie van Friends in Business die volgende week maandag (23 mei) wordt gelanceerd.