Teus Baars (NOSUCH): ‘Met alleen een modieuze bril en hippe broek red je het niet’

29-09-20

Teus Baars staat in het komende magazine van Friends in Business. Zijn bedrijf, NOSUCH, bestaat in 2021 al 20 jaar. Zelf wordt hij 50. ‘Zakelijk gezien best een dingetje, want het is een jong vak’, zegt de directeur van het creatieve bureau.

‘Met alleen een modieuze bril en hippe broek red je het niet; je moet weten waar het over gaat. Dat lukt goed, al sorteer ik voor door jonge, talentvolle mensen aan te nemen. De organisatie stáát nu.’

Baars is trots op de klantportfolio van NOSUCH met multinationals en mooie mkb-bedrijven, voor wie zij alle vraagstukken op het gebied van branding, marketing en communicatie oplossen. ‘We helpen onze klanten met het vertellen van hun totale verhaal. Naast wat je verkoopt, is het nóg belangrijker geworden wie je bént.’

Lees ook: Teus Baars (NOSUCH): ‘Gedwongen vakantie was heel inspirerend’

‘Waar je voor staat en welke verantwoordelijkheid je neemt. Dit geldt zowel voor de mensen in je organisatie als voor de maatschappij. Voor mij en mijn bedrijf is duurzaamheid een serieus thema geworden. Op dat gebied wil ik ook voor mijn relaties meer gaan betekenen. Het zijn verhalen die naar buiten moeten.’

Het hele verhaal met Baars in het komende magazine van Friends in Business. 

Meer nieuws