Speciale B2B-dag op AutoSalon Rotterdam
30-09-16
Van 25 tot ten met 27 november vindt de vierde editie van AutoSalon Rotterdam plaats. Rotterdam Ahoy zal die dagen met meer auto’s en standhouders gevuld zijn dan voorgaande jaren, belooft organisator Rotterdam Expo & Events. Het concept ondergaat bovendien een vernieuwing.
AutoSalon Rotterdam is een geslaagde combinatie van een consumenten- en een zakelijke beurs te organiseren. Diverse autobedrijven hebben inmiddels toegezegd zich in Ahoy te presenteren. De allernieuwste modellen zijn straks te vinden op het Primeurplein. Verder is er een divers aanbod van conceptcars, klassiekers, autobeleving en autogerelateerde producten.
Bezoekers kunnen hun eigen auto laten taxeren, maar ook hun rijkunsten vertonen op een ‘noodstop-parcours’. Ook voor de kinderen biedt AutoSalon Rotterdam diverse leuke activiteiten.
AutoSalon Rotterdam bestaat dit jaar uit de volgende onderdelen:
- 10.000 m2 beursvloer met de nieuwste modellen en primeurs van vrijwel alle automerken
- klassiekers en sportauto’s
- autogerelateerde artikelen
- AutoSalon Expierence en AutoSalon Extra: auto’s beleven
- Cars & Coffee AutoSalon 2016: eigenaren van exclusieve auto’s en ware autoliefhebbers ontmoeten elkaar
Business-to-Business
Voorafgaand aan de publieksdagen vindt op 24 november een speciale B2B-dag plaats. Wagenparkbeheerders, leasemaatschappijen, business clubs, netwerken en de pers worden hiervoor uitgenodigd om als eerste kennis te maken met hetgeen AutoSalon Rotterdam te bieden heeft.
FOTOGRAFIE: ROTTERDAM EXPO & EVENTS