Shell heropent in Rotterdam met Deli by Shell
09-12-15
Het Shell-station aan de Uitweg 36 in Rotterdam is heropend na een verbouwing volgens een nieuw uniek concept: Deli by Shell. Deli by Shell moet nog beter voorzien in de vraag van consumenten, die steeds meer behoefte hebben aan gemak en een ruime keuze aan gezonde en versbereide producten. Deli by Shell speelt hierop in met een compleet nieuwe stationsinrichting en ruim driehonderd nieuwe producten.
Het Deli by Shell-concept is afgestemd op de dagelijkse behoeften van consumenten. Het concept zal in december en begin 2016 eerst op zes stations worden geïntroduceerd. Op deze manier wil Shell aanvullende inzichten in de wensen van consumenten verkrijgen om daar vervolgens de service en aanbod van Shell-stations op aan te kunnen passen.
Klantgericht assortiment
Een groot deel van de etenswaar wordt ter plekke vers bereid en het aanbod van gezonde en duurzame opties is uitgebreid. Daarnaast zijn veel producten geschikt gemaakt voor zowel consumptie onderweg als thuis en voor elk moment van de dag. Voorbeelden zijn kwaliteitskoffie, versgebakken brood en (warme) maaltijden voor thuis. Shell werkt hiervoor samen met diverse partners, zoals Starbucks.
Machteld de Haan, General Manager Shell Retail Nederland, licht verder toe: ‘Voor ons is het belangrijk dat onze klanten zich thuis voelen op ons station in Rotterdam. Wij zien onze klanten dan ook als gasten en willen optimaal voorzien in hun behoeften. Dit doen we door middel van verschillende activiteiten binnen ons Welkom bij Shell-programma, waar Deli by Shell deel van uitmaakt. Bij Deli by Shell komt dit tot uiting doordat onze gasten bij onze stations nu naast een snelle consumptie voor in de auto ook een verse warme avondmaaltijd kunnen afnemen’.
Klantgerichte stationsinrichting
Aanpassingen in de inrichting van de stations zorgen voor meer persoonlijk contact tussen de gasten en medewerkers van het Shell-station. Zo is het doorzichtige schot tussen de gast en de kassamedewerker weggehaald en is er een open keuken waar klanten zelf kunnen zien hoe hun ontbijt-, lunch- of avondmaaltijd vers bereid wordt.