Regus en NS International stimuleren flexibel werken op treinstations

30-10-15

Vanaf 1 november neemt Regus de exploitatie over van de NS International Lounges op Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal. Later dit jaar zal Regus ook de exploitatie verzorgen van de bestaande NS International Lounge op Schiphol. De NS International Lounges bieden alles om flexibel te werken en een verblijf op het station zo aangenaam mogelijk te maken.

De lancering van de eerste Regus Express Business op het Nederlandse spoorwegnetwerk komt voort uit een overeenkomst tussen NS en Regus die treinreizigers toegang moet geven tot comfortabele en volwaardige werk- en ontmoetingsplekken op de treinstations. Het toegangsbeleid blijft in 2015 ongewijzigd. De NS International Lounges zijn beschikbaar voor de eerste klas treinreizigers. Zij hebben gratis toegang tot de lounges en kunnen zo tijdens hun wachttijd verder werken, vergaderingen, presentaties voorbereiden of simpelweg ontspannen. Regus past wel de look-and-feel van de NS International Lounges aan en creëert een rustige en professionele werkomgeving.

Strategie

‘Deze Regus Express Centers maken deel uit van onze strategie om op Europese schaal professionele werkplekken te creëren op drukke locaties onderweg zoals treinstations, winkelcentra, luchthavens en tankstations langs de snelwegen. Net zoals op verschillende locaties in Frankrijk en België zullen treinreizigers voortaan ook in Amsterdam en Rotterdam hun tijd productiever kunnen gebruiken’, aldus Jessika van Veen, algemeen directeur van Regus Nederland,

Meer nieuws