NN nieuwe naamgever Marathon Rotterdam

23-12-14

De marathon van Rotterdam gaat vanaf de komende editie door het leven als de NN Marathon Rotterdam. De NN Group (Nationale-Nederlanden en NN Investment Partners, de toekomstige naam van ING Investment Management) heeft zich voor de komende drie jaar als hoofdsponsor verbonden aan het grootste hardloopevenement van Nederland en is daarmee de opvolger van ABN AMRO.

Directeur Mario Kadiks is blij met de verzekeraar annex vermogensbeheerder als sponsor. 'Vanzelfsprekend zijn wij enorm blij met deze gerenommeerde en gecommitteerde sponsor. NN past uitstekend bij ons. Het voelde vanaf het eerste contact goed. Wij kunnen elkaar als A-merken versterken. De Marathon Rotterdam kan terugkijken op een prachtig verleden en heeft als dé nationale marathon en met NN als nieuwe hoofdsponsor een nog mooier toekomstperspectief. Datzelfde geldt ook voor de CPC Loop Den Haag.'

Ook dat evenement gaat NN namelijk sponsoren. CEO Lard Friese: 'We zijn trots dat we deze toonaangevende hardloopevenementen gaan sponsoren. Hiermee willen wij de sport en iedereen die zelf loopt op structurele wijze ondersteunen. Hardlopen is een sport voor iedereen, jong en oud, en verbindt verschillende generaties. Hardlopen past perfect bij NN’s doel om een bijdrage te leveren aan het algemene en financiële welzijn en eenieder aan te moedigen gezond te leven.'

Fotografie: Rotterdam Image Bank

Meer nieuws