“Hoe kan een AI algoritme omzet verhogen in de carwash-industrie?”
03-04-24
Het bedrijf Heights AI weet daarop het antwoord. Zij hebben een algoritme ontwikkeld dat op basis van historische transactie-data gepersonaliseerde aanbiedingen doet aan bezoekers van diverse carwashes in Nederland en Belgie. Dit leidt daar tot een omzetverhoging van 5-15%.
Ook in andere sectoren van het MKB ontwikkelt Heights AI gepersonaliseerde marketing algoritmes. Dit levert het volgende op:
1. Gepersonaliseerde Marketing: Heights AI analyseert historische bezoekgegevens en klantinteracties om inzicht te krijgen in het gedrag en de voorkeuren van klanten. Hierdoor kunnen ze op maat gemaakte marketingaanbiedingen doen die zijn afgestemd op individuele klanten, wat de kans vergroot dat klanten reageren en terugkeren.
2. Verhoogde Omzet: Gerichte marketingaanbiedingen sluiten beter aan bij de behoeften van de klant, die daardoor sneller geneigd is een aankoop te doen.
3. Naadloze Integratie: Het proces van Heights AI is naadloos geïntegreerd met bestaande communicatiekanalen, zoals e-mail en Point-of-Sale software. Hierdoor zijn geen grote wijzigingen in huidige operationele processen nodig.
Meer informatie via: www.heights.ai”